Izglītība

Kā izmantot sociālos medijus sava salona labā?

soc

Saskaņā ar Latvijas Interneta Asociāciju, pirms diviem gadiem Facebook Latvijā lietoja 400 000 iedzīvotāju, draugiem.lv lietotāju skaits sasniedza pat 730 000. Šie skaitļi visticamāk ir auguši, bet daudzi skaistumkopšanas saloni bieži vien joprojām ir ļoti kūtri interneta izmantošanā, lai pārdotu savus pakalpojumus vai sazinātos ar potenciālajiem un esošajiem klientiem.

Kā izmantot sociālos medijus savā mārketingā?

Mārketinga guru Sets Godins ir teicis, “Tu vari izmantot sociālos medijus, lai svešiniekus pārvērstu draugos, draugus klientos, un klientus pārdevējos”.

Skaistumkopšanas nozarē sociālie mediji tev nedos tūlītēju atdevi. Maz ticams, ka kāds ieraugot iedvesmojošu bildi sociālos medijos, uzreiz zvanīs uz salonu, lai pieteiktu apmeklējumu. Tā vietā sociālo mediju mārketings prasa pacietību un pastāvīgumu, tas nozīmē iesēt sēklas un ielikt labus pamatus. Kad cilvēki būs pamanījuši tava salona vārdu gana daudz reižu, iespējams, pareizajā laikā un vietā, tie sāks par tevi interesēties, iespējams, ņems rokā klausuli un pieteiks apmeklējumu. Tādēļ ir svarīgi izvēlēties pāris sociālos medijus un koncentrēties uz tiem, tā vietā, lai censtos būt vairākos sociālajos medijos, bet neefektīvi.

Biznesa lapa portālos draugiem.lv vai facebook ir nepieciešamība. Ja tev vēl nav savas lapas, ieteicams, to ātri atvērt – tas palīdzēs taviem esošajiem klientiem paturēt prātā tavu salonu, turklāt tas pavērs iespējams daudz plašākam klientu lokam. Tāpat, ir vērts apsvērt Instagram vai Twitter. Pavisam ignorēt sociālos medijos nebūtu prātīgi.

Kā komunicēt ar klientiem caur sociālajiem medijiem?

  • Raksti rakstus, kas ir svarīgi klientiem un tos piesaista. Veic ierakstus, uz kuriem klienti vēlēsies atbildēt un dalīties ar savu viedokli. Piemēram, uzaicini uz sarunu ar šadu frāzi: “Vasara ir oficiāli sākusies! Kādu matu griezumu tu izvēlēsies šai sezonai?”
  • Liec bildes, un daudz! Viens no labākajiem veidiem, kā izmantot sociālos medijus, ir ieinteresēt klientus vizuāli. Tavam salonam būtu jāpublicē tavi darbi, ar kuriem lepojies – vai tas būtu foršs brīvdienu-iedvesmots manikīrs vai grezna kāzu frizūra. Turklāt, attēli piesaista cilvēkus daudz vairāk nekā vienkāršs teksts. Piemēram, labs veids, kā parādīt savu profesionāļu spējas, ir publicēt “pirms un pēc” attēlus.facdr
  • Izmanto facebook vai draugiem.lv lapu kā savu personīgo mājaslapu. Klientiem būtu jābūt viegli atrast nepieciešamo informāciju par tavu salonu – norādi salona atrašanās vietu, piedāvātos pakalpojumus, attēlus un atsauksmes.
  • Iesaisti klientus caur konkursiem. Cilvēkiem patīk vinnēt balvas, vai tā būtu 20 eiro dāvanu karte vai atlaide manikīram. Tad arī, visticamāk, cilvēki vairāk komentēs tavus ierakstus vai dalīsies ar ierakstu ar saviem draugiem, tādējādi popularizējot tavu vārdu un biznesu.

Avoti:

http://www.lia.lv

Salon Nerds

http://blog.wishpond.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s