Izglītība

Kā izmantot interneta tehnoloģijas skaistumkopšanas salonos?

Ja tev liekas, ka tavs salons pārāk lēni iet līdzi laikam, kad runa iet par tehnoloģijām vai interneta izmantošanu, tu neesi viena. Skaistumkopšanas saloni salīdzinoši lēni ievieš jaunākās interneta un tehnoloģiju priekšrocības menedžmentā ikdienā vai klientu piesaistīšanā. Turklāt pastāv liela iespējamība, ka reti kurš no taviem konkurentiem jau paspējis efektīvi ieviest šīs tehnoloģijas. Līdz ar to tavam salonam ir lielas iespējas izcelties pārējo vidū.

5Salona menedžmenta programmatūra

Viens no efektīvākajiem soļiem, lai ievestu tavu salonu 21.gadsimtā, ir ieviest salona menedžmenta programmas. Šādas programmas palīdz efektīvāk organizēt klientu pierakstus, inventāru, finanšu atskaites utt. Tādējādi, tavs salons var izveidot klientu sarakstu un analizēt klientu tērēšanas paradumus, kas tev ļaus izveidot īpaši saviem klientiem piemērotus mārketinga rīkus. Viena no lielākajām problēmām skaistumkopšanas salonos ir pierakstu grāmatu izmantošana. Frizieri un citi skaistumkopšanas eksperti var pazaudēt grāmatas vai lapas par būt saburzītas vai neskaidras dēļ dzēšgumijas izmantošanas. Salona menedžmenta programmas šādas problēmas atrisina. 2014.gadā ASV populārākās menedžmenta programmas skaistumkopšanas salonos bija SuperSalon, Vagaro and SalonBooker, kas visas piedāvāja bezmaksas izmēģinājumu periodu un dažādas cenošanas izvēles.

Par skaistumkopšanas salonu programmatūrām arī šeit

E-pasta kampaņasemail

Ja pilnīga salona menedžmenta programmatūras ieviešanai vēl neesi gatava un vēlies vispirms pamēģināt, ir ieteicams sākt ar epasta kampaņām. Pirmais solis, lai sāktu veiksmīgu epasta kampaņu, ir iegūt savu klientu epasta adreses. Ieteicams, izsūtīt vienu līdz divus epastus mēnesī. Piemēram, mēneša sākumā izsūti epastu saviem klientiem par jaunumiem salonā, īpašos piedāvājumus vai konkursus, šeit tu vari arī salinkot informāciju ar sociālo mediju ziņām, tādējādi nodrošinot lielāku klientu iesaisti. Uz mēneša beigām var nosūtīt vēl vienu epastu, norādot, kuri piedāvājumi drīz beigsies, piedāvāt akcijas sezonāliem produktiem, kas drīz beigsies un dot ieskatu, ko var sagaidīt nākamajā mēnesī. Turklāt epasta kampaņas ļaus tev viegli uzsākt lojalitātes programmas. Piemēram, vari izsūtīt ziņu, ja klients pierakstās šodien uz kādu pakalpojumu, tas saņems lojalitātes karti par brīvu un iegūs 50% atlaidi uz katru desmito pakalpojumu. Ja vēlies jaunus pircējus padarīt lojālos klientos, interneta saziņā ar klientu centies būt viņu draudzene, nevis pārdevēja.

http://anthonypresotto.com

https://thesavvystylist.wordpress.com

http://www.ehow.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s