Raksti

5 padomi sava zīmola un reputācijas attīstīšanai

Neskatoties uz to, vai tiek attīstīts personīgs zīmols, sava salona, privātprakses vai kosmētikas zīmols, pamata soļi to veiksmīgai attīstīšanai ir tie paši. Zīmols neizveidojas vienas nakts laikā. Jābūt gatavam ilgtermiņa smagam darbam un nepadoties – ar pareizu pieeju un degsmi tu panāksi sava zīmola izaugsmi.

Zīmola attīstīšana, tāpat kā reputācija, nozīmē nemitīgu sevis pierādīšanu ar mērķi panākt to, ka cilvēki sāk tev uzticēties un kļūst lojāli.

Paturot to visu prātā, piedāvājam 5 svarīgākos padomus sava zīmola veiksmīgai attīstīšanai:

  1. Esi konkrēts

Tev ir jābūt pārliecinātam par sava zīmola vērtībām un to, ko tas sola. Solījumiem, ko sniedz ir jābūt sasniedzamiem un skaidriem, kā arī tev jāspēj komunicēt par tiem skaidri un saprotami. Piemēram, nesaki, ka tavam zīmolam svarīgākā ir kvalitāte. Tas ir vispārīgs apgalvojums, kuru var izmantot ikviens uzņēmums. Tev ir jādomā, kā tieši tavs zīmols atspoguļo kvalitāti? Tas ir tas, kas atšķirs tavu zīmolu no konkurentiem.

  1. Esi autoritatīvs

Tiklīdz tu esi sev nodefinējis, kādas ir zīmola vērtības un solījumi, nebaidies ar to lielīties! Tev ir jāpanāk, ka ikviens tic tam, ka tu esi līderis un autoritāte jomā, kurā specializējies. Te nav vieta pazemībai! Paziņo to sabiedrībai skaļi un pārliecinoši!

  1. Esi pastāvīgs

Kad esi nodefinējis sava zīmola komunikāciju, nešaubies par to! Tiklīdz tu neticēsi tam ko saki, vairākkārtīgi mainīsi savu komunikācijas virzienu, klienti to sajutīs. Esi lojāls savam zīmolam, jo nemainīga komunikācija un veiksmīga klientu pieredze ir zīmola stabilitātes pamatā.

  1. Esi godīgs

Mūsdienās cilvēki novērtē godīgumu un caurredzamību un tavs bizness tiks par to atalgots. Neapsoli to, ko nevari izpildīt. Tā vietā atzīsti, ja esi maldījies. Godīgums iet tālu ceļu.

  1. Esi nelokāms un nerimsties

Nodod ziņu klientiem regulāri! Cilvēki ir appludināti ar neskaitāmām ziņām ik dienu! Ir ārkārtīgi svarīgi, ka tu izcelies citu vidū un netiec aizmirsts, taču dari to prātīgi, jo pastāv iespēja, ka ar savu informāciju vari apnikt un nokaitināt.

Padomā, kā tu attīsti savu zīmolu un tā reputāciju. Vai tev ir komunikācijas plāns? Vai tava komunikācija ir stilistiski vienota, precīza un nešaubīga? Ja vēlies nostiprināt savu pozīciju tirgū, tās ir lietas, par ko noteikti ir jāpadomā.

Atceries, ka reputācija balstās uz to:

  • Ko tu saki
  • Ko tu dari
  • Ko citi saka par tevi, kad neesi klāt

Informācijas avoti: http://www.forbes.com , https://raconteur.uberflip.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s