Kosmētika

PAPILDUS PEĻŅAS AVOTS- KOSMĒTIKAS PĀRDOŠANA SALONĀ

Ja Tu esi salona īpašniece, kosmētikas produktu tālāk tirdzniecībai ir jāieņem nozīmīga loma ikdienas darbā. Nereti kosmētikas tirdzniecībai klienta mājas lietošanai tiek pievērsta nepelnīti maza uzmanība, un tā ir salona vājā vieta, jo skaistumkopšanas speciālisti bieži jūtas tā, ka pārāk uzbāzīgi cenšas kaut ko pārdot klientam, vai arī viņi vienkārši nav pārdošanas cilvēki.

Produkti mājas lietošanai ir papildus peļņas avots, kā arī tas uzlabo profesionālas salona procedūras rezultātus. Klienta izvēle iegādāties produktus no Jums – ir uzticēšanās tam, ka Jūs pārzināt savu klientu individuālās vajadzības.

Pārdošana – tā ir komunikācija; mums ir 2 ausis un mutes, tāpēc tās ir jāizmanto! Viens no labākajiem veidiem, kā palielināt kosmētikas pārdošanas rādītājus ir izmantot kosmētikas ieteikšanas “receptes”, norādot klientam uz viņa vajadzībām un iespējamiem risinājumiem.

beauty-counterNoderīgs padoms: Komunicējiet ar klientu par viņa vajadzībām pēc procedūras! Vai viņiem šķiet, ka procedūras rezultāts nav pietiekami ilgs? Vai Jums ir produkts, kas var paildzināt un pastiprināt rezultātu? Piešķiriet produktam atlaidi vai iedodiet testerus izmēģināšanai! Esiet droši – klients noteikti to nopirks nākamajā reizē!

Procedūras laikā paņemiet ieteikumu “recepti” sev līdzi. Runājiet ar klientu, kad apskatāt viņa ādu, piezīmējiet, kurām zonām ir jāpievērš īpaša uzmanība. Pajautājiet klientam par viņa dzīvesveidu, lai noteiktu iespējamos problēmas iemeslus. Vērojiet savu klientu un viņa problēmu zonas, ja situācija pasliktinās, piedāvājiet produktu, kas palīdz risināt problēmu.

PADOMI PĀRDOŠANAI

Labi sakārtoti plaukti

Jums ir jābūt vismaz 3 vienībām no katra produktu veida, kas ir pārdošanā, jo nevienam nepatīk pirkt pēdējo, kas ir redzams uz plaukta. Noteikti izmantojiet testerus, kas ērti pieejami klientiem.

Ieteikumi un padomi

Jūsu klients vēlas palīdzību un padomu, jo, jau atnākot pie Jums uz procedūru, viņš izrāda uzticību. Nekad neiesakiet to, kas klientam nav nepieciešams, jo tad pastāv iespēja, ka viņu zaudēsiet.

Tālākpārdošanas plāns

Veidojiet ikmēneša vai ceturkšņa pārdošanas veicināšanas plānu. Lielākā daļa kosmētikas izplatītāju un piegādātāju piedāvās labas atlaides apjoma pasūtījumiem.

Vizuālā komunikācija

Bildes var izteikt tūkstoš vārdus. Nodrošiniet vizuālu informāciju, kas atkārtojas regulāri dažādās salona vietās. Pārliecinieties, ka informācija tiek regulāri mainīta, bet ir vienota, un tā atbilst salona imidžam.

Pārliecinieties par klienta veikto pirkumu

Vienmēr pajautājiet klientam, kā viņiem patika produkts, vai viņi sagaidīja cerēto rezultātu, vai viņi regulāri pieturas pie norādījumiem? Ja viņi neredz rezultātu, ierosiniet citu produktu, kas varētu būt piemērotāks.

 Izmantojiet visus rīkus, kas ir pieejami sava biznesa attīstīšanai! Atcerieties- pārdošana nav uzbāšanās, ja to dara pārdomāti, korekti un patiesi!

 Informācijas avots: http://www.babtac.com/blog/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s