Raksti

Twitter – palīgs Tavam biznesam!

soc_tikliJa vēl neesi to pamanījis, tad sociālie mediji pašlaik ir viens no nozīmīgākajiem reklāmas un mārketinga rīkiem. Gan Twitter, gan Facebook sniedz ātrāko ceļu komunikācijai ar esošajiem un topošajiem klientiem.

Tas ir lielisks, ekonomisks veids kā popularizēt savu uzņēmumu – gan saloniem, gan pašnodarbinātām personām!

Pirms ķerties klāt pie šī šķietami sarežģītā uzdevuma, vispirms pajautā sev, kā sociālie mediji var popularizēt tavu biznesu un ko tieši tu vēlies sasniegt. Izbrīvē laiku, lai katru mēnesi varētu koncentrēties uz online mārketinga aktivitātēm. Tev nav nepieciešams analītikas speciālists, sociālos medijos veikt monitoringu savām aktivitātēm vari pats.

Tiklīdz tu izveido Facebook lapu vai Twitter kontu, kā ikviena mārketinga aktivitāte, tai ir jābūt regulārai. Ik pa laikam neregulāri veiktiem ierakstiem nav jēga, tas pat ir sliktā kā tad, ja šie konti tev nav vispār. Informācijai, kas parādās sociālos medijos jābūt aizraujošai un saistošai! Ja ziņas netiek atjaunotas, tas rada iespaidu, ka nekas interesants nenotiek.

Atceries – sociālie mediji ir sociāli. Tas strādā tikai tādā gadījumā, ja tu veido dialogu ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, nevis vienkārši izmanto to, kā garlaicīgu pārdošanas reklāmu un tekstu platformu.

Informatīva pieeja arī ir interesanta. Ieklausies savā auditorijā un identificē būtiskākās tēmas un skaistumkopšanas nozares viedokļu līderus. Seko viņiem, uzsāc sarunu, komunicē un veido attiecības. Vienmēr atbildi, ja kāds uzdod jautājumu un reaģē uz komentāriem un sūdzībām ātri un atbilstoši. Pateicoties šādai pieejai, tavs sekotāju skaits var palielināties ļoti ātri gan vietējā, gan starptautiskā mērogā.

 Atceries– atsauksmes un rekomendācijas no klientiem sociālos tīklos noteikti piesaistīts jaunus interesentus.

 5 padomi, kā izmantot Twitter

1.Esi konkrēts un kodolīgssocial_network

Ja tu izmanto Twitter, tev nāksies iemācīties pateikt galveno domu. Twitter viena ieraksta limits ir 140 zīmes. Skaidra un kodolīga ziņa sasniegs adresātu daudz veiksmīgāk nekā garas un garlaicīgas rindkopas.

2.Veic izpēti

Twitter nav tikai citu informēšana, par to, ko piedāvā tu. Tā ir lieliska iespēja paskatīties, ko piedāvā citi. Kādu informāciju ievieto konkurentu uzņēmumi, kam viņi seko u.t.t. Twitter palīdz arī ģenerēt idejas un izveidot priekšstatu par sociālajiem medijiem.

3. Izvirzi pareizo mērķauditoriju

Viena no sarežģītākajām lietām jaunajiem “tvītotājiem” ir atrast īstos cilvēkus, ar kuriem komunicēt. Nav jēga sekot ikvienam, ir jāmācās identificēt mērķauditoriju. Šī prasme ir nepieciešama gan online, gan reālajā dzīvē.

ljio4. Nosaki prioritātes

Tas ir iespējams- tvītot par daudz! Viena no visbiežāk pieļautajām kļūdām ir – tvītošana par visu un visiem. Iemācoties prioritizēt savus ziņojumus – ir vērtīgs biznesa rīks.

5. Veido attiecības

Twitter būtība ir attiecību veidošanā – runājot gan par klientiem, gan viedokļu līderiem.

Kā tu izmanto sociālos tīklus?

Kāda ir tava pieredze ar Facebook un Twitter? Kas ir strādājis labi un kas nav?

Ja Tev ir interese par Facebook piedāvātajām iespējām, iesakām šo grāmatu latviešu valodā bez maksas http://infinitum8.com/tavs-bizness-facebooka-egramata/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s