Izglītība

Klientu servisa nozīme skaistumkopšanas speciālista darbā

Iespējams, mēs nesatiekam neapmierinātus klientus katru dienu, taču, neatkarīgi no tā vai tas ir jauns vai pastāvīgs klients, katrs no mums ir piedzīvojis to, ka viņš neizrāda sajūsmu par saņemto pakalpojumu. Kāpēc? Mēs taču izdarījām visu, ko viņi lūdza un bijām pārliecināti, ka attiecības veidojas veiksmīgi. Kur bija mūsu kļūda?

Mēs aizmirsām komunicēt!

Tas notiek nepārtraukti. Mēs aizmirstam, ka šajā nozarē ir daudz kas vairāk kā padarīts darbs. Veidot attiecības ar klientu ir abpusēji svarīgi. Tas var paaugstināt darba produktivitāti un rezultātus.

Mums ir 5 vienkārši ieteikumi komunikācijai ar klientu:

  1. Neaizmirsti jautāt būtiskus jautājumus: tajā pat laikā atceries, ka interese nedrīkst pāraugt uzbāzībā. Jautājumiem ir jābūt tādiem, kas sniedz iespēju uzzināt kaut ko vairāk par klientu un viņa vēlmēm. Tāpat arī par viņa labsajūtu un gaidām. Klienti nāk pie skaistumkopšanas speciālistiem ne tikai, lai saņemtu procedūru, nereti tas ir emocionāla piepildījuma meklējumos.
  2. Atrodi laiku sīkumiem: mēs visi esam noslogoti ikdienas darba steigā, taču atceries par niekiem – iepriecini savus lojālākos klientus ar veselīgu gardumu vai uzdāvini kosmētikas paraudziņus. Vēl vairāk- atzīmē savā datu bāzē klientu dzimšanas dienas un apsveic viņus. Tas viennozīmīgi būs ieguldījums veiksmīgām attiecībām ilgtermiņā.
  3. Rūpējies par savu klientu tā it kā viņš būtu vienīgais: katram tavam klientam ir savas vēlmes un vajadzības, taču klientam tas nav jāzina. Ikvienam klientam ir jājūtas kā prioritātei. Nerunā par nākamajiem klientiem vai tiem, kas jau bija šodien, bet koncentrējies uz esošā klienta labsajūtu.
  4. Ļauj klientam izteikties: uzdod atvērtus jautājumus, lai uzzinātu vairāk par viņu. Noskaidro klienta skatījumu uz skaistumkopšanu un rūpēm par savu veselību. Iespējams, viņi paši nonāks pie risinājuma, kas viņiem nepieciešams. Cilvēki novērtē uzklausīšanas spējas un atceries- skaistumkopšanas speciālists nereti pilda arī psihologa funkciju.
  5. Smaidi un esi patiess: klienti jūt samākslotu attieksmi. Tu esi izvēlējies šo profesiju, kas nozīmē tu to mīli, tāpēc izrādi to ar visu savu būtību. Esi laipns un atsaucīgs, izpalīdzīgs un gādīgs – un esi drošs attiecības ar klientu ieies pavisam jaunā, labākā līmenī.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s